Kollektorlik tizimi

"Kontakt" yig'ish tizimi muammoli sub'ektlar bilan ishlaydigan bo'linmalarning operatsion jarayonini texnologik qo'llab -quvvatlash muammosini hal qiladi.
Tizim kompaniya bo'linmalarining ishini optimallashtirish uchun mo'ljallangan.
Kengaytiriladigan sistema ish joylari va bir vaqtning o'zida foydalanuvchilar sonini ko'paytirishni osonlashtiradi.
O'rnatilgan back-office ish oqimi va ustuvorliklarni belgilashga imkon beradi.
Foydalanuvchilarning tizimga kirishi rol darajasida belgilanadi va tizimdagi operatorlarning har qanday faol harakatlari jurnalda qayd etiladi.
O'rnatilgan hisobot tizimi boshqaruv hisobotlarini tuzish va tizim foydalanuvchilarining ishi ustidan nazoratni amalga oshirish imkonini beradi.
"Kontakt yig'ish tizimi" mahsuloti dastlab yig'ish biznesiga yo'naltirilgan edi.

Asosiy maqsadlar:
• Muntazam (ko'pincha takrorlanadigan) jarayonlarni avtomatlashtirish
• Keng miqyoda
• Tizim operatorlari uchun do'stona va intuitiv interfeys
• Jarayonlarda xizmat ko'rsatish va texnik xizmat ko'rsatishga qaratilgan resurslarni minimallashtirish
• Foydalanuvchi huquqlari va ruxsatlarini boshqarishga tizimli yondashuv
Yechim mijozning individual talablariga muvofiq o'zgartirilishi va sozlanishi mumkin. Agar kerak bo'lsa, boshqa mahsulotlar bilan birlashtirilishi mumkin.
Amalga oshirish oxirida, mijozning iltimosiga binoan, texnik yordam ko'rsatiladi.

Asosiy funktsiyalar:
• Foydalanuvchilarning turli guruhlari uchun tizimga kirish huquqlarini va rollarini sozlash va farqlash
• Tizim foydalanuvchilarining barcha faol harakatlarini jurnal tizimida yozib qo'yish
• Kataloglarni moslashuvchan sozlash imkoniyati
• Qarzdorlar va qarzlar haqidagi ma'lumotlarni kiritish, qayta ishlash va saqlash
• Jismoniy va yuridik shaxslar bilan ishlash qobiliyati
• Ixtiyoriy atributlarni yaratish
• Hujjatlarni (fayllarni) qarzdor haqidagi ma'lumotlarga bog'lash imkoniyati
• Abonentlar bazasini har xil mezonlarga (bank, portfel, qarz miqdori, kechikish muddati va h.k.) ko'ra segmentatsiyalash.
• Kompaniya xodimlarining ishini rejalashtirish (ish oqimini shakllantirish)
• Ishning ustuvorligi
• Kompaniya xodimlarining ishini operativ nazorat qilish
• Qarzdorlar bilan ishlash tarixini saqlash
• Qarzdorlar bilan aloqalar to'g'risidagi ma'lumotlarni (qo'ng'iroqlar, tashriflar, xatlar, SMS) kiritish, qayta ishlash, saqlash va nazorat qilish.
• Qarzdorlar (shu jumladan guruh) bilan yozishmalarni yaratish.
• Qarzdorlarning va'dalari va to'lovlarini kiritish, qayta ishlash, saqlash
• EXCEL tizimiga ma'lumotlarni yuklash imkoniyati
• XML formatida qarzdorlarni eksport qilish / import qilish imkoniyati
• Xatlarni avtomatik yuborish imkoniyatiga ega bo'lgan ichki elektron pochta
• Axborot xavfsizligini ta'minlash
• Moslashtirilgan qarorlar daraxti tasniflagichi (aloqa natijasi bo'yicha)
• XLS, CSV, XML formatidagi istalgan formatda qarzdorlar to'g'risidagi ma'lumotlarni tizimga yuklashni ta'minlash
• Hisobotlarning shakllanishini ta'minlash
• Qarzdorlarga yozishmalar va SMS-xabarlarni ommaviy ishlab chiqarish
• Yig'ish bosqichlari o'rtasida o'tish qoidalarini tuzish qobiliyati
• Portfel uchun avtomatik sozlanadigan harakatlar to'plami
• Qarzni qayta ishlash algoritmlarini (strategiyasini) yaratish.
• Tizimdagi joriy ma'lumotlarni avtomatik ravishda yangilash imkoniyati (jadval va hodisalarga muvofiq)

Yechilishi kerak bo'lgan vazifalar
• Tizim foydalanuvchilari huquqlarini boshqarish
• Call -markaz operatorlari ishini tashkil qilish (Soft collection)
• Ishchi guruhlarini logistika bo'yicha ishlarni tashkil etish (Hard Collection)
• Qonuniy ta'qib qilish (yig'ish) ning tizimlashtirilgan algoritmi (Huquqiy)
• Muammoli aktivlarni boshqarish strategiyasini rejalashtirish uchun asboblar to'plami
• Ommaviy yozishmalar yaratish (xatlar, SMS, elektron pochta)
• Tashqi va ichki hisobotlar tizimi
• Eksport / import va mijozlar bilan hisob –kitoblar

Mahsulotning afzalliklari

Biz yillar davomida uzluksiz sinovdan o'tgan zamonaviy, doimiy takomillashtiruvchi rivojlanish standartlaridan foydalanamiz.
Mijoz bilan doimiy aloqada bo'lib, biz: tez, qulay va ko'p funktsiyali dasturiy mahsulotlar yaratamiz, ularning asosiy mezoni talabdir. Xodimlarimizning ilg'or texnologiyalari va bilimlaridan foydalanib, biz biznes samaradorligini oshiradigan axborotni boshqarish tizimini yaratamiz.

Maxsus mutaxassislar guruhi loyiha ustida ish olib bormoqda, texnik spetsifikatsiyalarni yaratishdan boshlab, axborot tizimini joriy etishgacha. Muvaffaqiyatli ishning uzoq yillik tajribasi shuni ko'rsatadiki, hatto eng batafsil texnik topshiriqlar ham yagona tizimni yaratish uchun zarur bo'lgan barcha talablarni tasvirlab bera olmaydi. Loyihaning barcha bosqichlarida faqat tahlilchilar guruhining ishi mijozlarning haqiqiy va potentsial ehtiyojlarini qondirishga imkon beradi.
• Yechimning ishonchliligi va miqyosi (mijozlarimizdan birining qarzlari soni 1 000 000 birlikdan oshdi)
• Yig'ish (kollektorlik) xarajatlarini kamaytirish
• Axborot xavfsizligi va oshkoralikning yuqori darajasini kafolatlaydigan, barcha sheriklar bilan yagona ma'lumot almashish tizimini barpo etish imkoniyati
• Takrorlanuvchi jarayonlarni avtomatlashtirish orqali inson resurslarini bo'shatish
• Umuman biznes -jarayonlarni boshqarishda mobillilik.

Ma'muriyat

Tizim foydalanuvchilarini boshqarish:
Tizim foydalanuvchilarining biznes funktsiyalariga muvofiq rollarni yaratish
Ma'lumotlarni qayta ishlash siyosati asosida yaratilgan rollarga kirish huquqini berish
Rollardan birini tayinlash bilan foydalanuvchi profilini yaratish
Tizim foydalanuvchisini MS Active Directory bilan bog'lash qobiliyati

Katalogni boshqarish:

Qarz sabablari
Kredit mahsulotlari
Qarz holati va boshqalar.
Korxona tuzilmasini boshqarish:
Bo'limlar tuzish (filiallar, bo'limlar, bo'limlar)
Menejer-bo'ysunuvchi munosabatlarni o'rnatish

Ish vaqtini boshqarish:

Ish jadvalini tuzish (2/2 7 dan 19 gacha, 5/2 9 dan 18 gacha va boshqalar).
Muayyan foydalanuvchilarga ish jadvalini tayinlash
Soft, Hard va yuridik modullar
Soft Collection moduli
Soft moduli - bu qo'ng'iroqlar markazi operatorining ish stantsiyasi bo'lib, u sizga chiquvchi qo'ng'iroqlarni amalga oshirish va kiruvchi qo'ng'iroqlarni maksimal samaradorlik bilan qayta ishlash imkonini beradi.
Contact tizimida joriy qilingan Soft moduli quyidagi talablarni hisobga olgan holda ishlab chiqilgan:
Bir qarzni qayta ishlash vaqtini kamaytirish
Kadrlar tayyorlash / qayta tayyorlash xarajatlarini minimallashtirish
Operator ishi bitta faol oynada to'plangan
Tizim operatorlari uchun qulay va intuitiv interfeys
Kontaktlarni ro'yxatga olish grafik interfeysi (qaror daraxti)
Tizim sizga dasturiy ta'minot modulini portfelni qayta ishlashning turli yondashuvlarida ishlatishga imkon beradi:
Qarzdor va operator o'rtasidagi aniq aloqa
Qarzlarni ustuvorligi bo’yicha aloqa o’rnatmagan holda tartibga solish
To'lov va'da qilingan taqdirda operator-qarzdor aloqalarini o'rnatish
Integratsiya mavjud bo'lganda, qarzdorlar avtomatik qo’ng’iroq qilish yordamida qayta ishlanadi.

Hard yig'ish moduli

Hard moduli - bu ishchi guruhi xodimlari uchun ish joyi bo'lib, sizga qarzdorlarga tashriflarni rejalashtirish va natijalarni hisobga olishni maksimal darajada samarali tashkil etish imkonini beradi.
"Kontakt" tizimida o'rnatilgan hard modul quyidagi talablarni hisobga olgan holda ishlab chiqilgan:
Bir guruh xodimlarga qarzdorlar joylashgan hududni biriktirish
Xodimlar guruhlari tomonidan yangi qarzlarning avtomatik taqsimlanishi
Tizim operatorlari uchun qulay va intuitiv interfeys
Transport xarajatlarini minimallashtirish
Kadrlar tayyorlash / qayta tayyorlash xarajatlarini minimallashtirish
Xodimlarning ishi bitta faol oynada to'plangan
Chiqish natijalarini (output) ro'yxatdan o'tkazish uchun grafik interfeys (qaror daraxti)
Modulning muhim vositasi - qarzlarni geografiya bo'yicha segmentatsiya qilish (viloyatlar, shaharlar, shahar tumanlari va boshqalar).
Ishchi guruhlari uchun topshiriqlarni shakllantirish va natijalarni ro'yxatdan o'tkazish mobil qurilmalar yordamida amalga oshiriladi (xodimga bu uchun ish joyi kerak emas)
Huquqiy yig'ish moduli
Huquqiy modul - bu yuridik bo'lim xodimlarining ish joyi bo'lib, sizga sud ishlarida va ijro ishlarida kredit ishlarini ko'rib chiqish imkonini beradi.

Sud ishi:
Ishlarni yuridik maslahatchilarga taqsimlash
Buyurtma va ish yuritish bosqichida biznes yuritish
Ma'lumotni saqlash strukturasi (ish to'g'risidagi ma'lumotlar, shikoyat va arizalar, sud qarorlari ...)
Biznes bosqichlarini tartibga solish va monitoring qilish
Belgilangan muddatlarga rioya qilinishini nazorat qilish va natijalarni kuzatish
Hujjatlarni avtomatik yaratish (kelishuv bitimini tasdiqlash to'g'risidagi bayonot, uchinchi shaxslarning ishtiroki to'g'risidagi bayonot)

Ijro ishi:
Ishlarni yuridik maslahatchilarga taqsimlash
Ijro ishi bo'yicha ish yuritish
Ma'lumotni saqlashning strukturasi (holatlar to'g'risidagi ma'lumotlar, aniqlangan mulk, ko'rilgan choralar, to'lovlar ...)
Davlat organlari bilan o'zaro munosabatlarni tashkil etish (yo'l politsiyasi, PF, BTI, TsFSB ...)
Biznes bosqichlarini tartibga solish va monitoring qilish
Belgilangan muddatlarda vazifani amalga oshirishni nazorat qilish va natijalarni kuzatish
Belgilangan andozalar bo'yicha hujjatlarni avtomatik tarzda tuzish (ijroga qabul qilish to'g'risidagi bayonot, sud ijrochisining harakati / harakatsizligi haqida shikoyat ...)

Hisobot berish tizimi
"Kontakt" tizimida bir nechta hisobot bo'limlari mavjud:

1. Operatsion - indikatorlarning onlayn monitoringi uchun mo'ljallangan
Misollar:
Qo’ng’iroqlarning soat bo'yicha foizi
Kompaniyaning ma'lum bir vaqtdagi qayta ishlash holati
Operator tomonidan kundalik ish natijalari
2. Analitik – atomar ma'lumotlarining maksimal miqdorini o'z ichiga oladi, bir martalik maxsus hisobotlarni tuzish uchun ishlatiladi

Misollar:
Barcha arizaga va moliyaga taaluqli ma’lumotlar qarzlar bo’yicha bo’linadi
Mijoz tomonidan to'lovlar, davr bo'yicha bo’linadi
Bo'limlar tomonidan bajariladigan ishlarning tafsilotlari
3. Birlashtirilgan - ma'lumotlarni tanlash va guruhlash uchun murakkab shartlarni o'z ichiga oladi

Misollar:
Kompaniya bo'linmalarining KPIlari
Yil uchun portfel statistikasi
Ishchi guruhi rejasining geografik hudud bo'yicha bajarilish foizi
4. Tashqi - kontragentlar bilan ishlashni avtomatlashtirish uchun ishlatiladi

Misollar:
Xaridor uchun bajarilgan ishlar to'g'risida hisobot
Ixtiyoriy stavkalar bo'yicha agentlik komissiyasini hisoblash
Ish haqini erkin algoritm yordamida hisoblash
Back office tizimi
Mijozlar va Mijozlar Hamkorlari to'g'risidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olgan ma'lumotlarni qabul qilish, tekshirish, tozalash va yagona formatga o'tkazish jarayonlarini avtomatlashtiradigan va keyinchalik Kontaktlar tizimiga kiritadigan funktsiyalar bloki.

Asosiy yo'nalishlar:
Yangi ma'lumotlarni import qilish (yangi qarzlar)
Tizimdagi ma'lumotlarni yangilash (moliyaviy va shaxsiy ma'lumotlar)
Status va shartlarni ommaviy sozlash (bekor qilish, uzaytirish, qayta tuzish, yig'ish bosqichi)
Chiquvchi ma'lumot

Chiquvchi axborot moduli quyidagilar uchun mo'ljallangan:
Xatlarning ommaviy shakllanishi (xat, SMS, elektron pochta)
Yuk tashish ma'lumotlarini yuklab olish (yuborish, yetkazib berish, qaytarish va boshqalar)
Yuborilgan xatlarni ko'rish

Amalga oshirish uchun quyidagi funktsiyalar qo'llaniladi:
Oddiy xatlarni shakllanishi (dinamik shablonlar)
Buyurtma uchun mo’ljallangan xatlarni shakllanishi (dinamik shablonlar, shtrix -kod yaratish)
Pochta registrini shakllantirish
Yozishmalar holatini hisobga olish (yaratilgan, yuborilgan va boshqalar)
SMSni shakllantirish va yuborish (yakka, ommaviy)
Telefon raqamlarini xalqaro formatga o'tkazish
Pochta yuborish natijalari ma'lumotlarini yuklab olish (IR skaneri)
SMS tarqatish natijalari haqida ma'lumotlarni yuklash
Bank rekvizitlari (xat matnida yoki orqa tarafdagi kvitansiyada)
Xatlar konstruktori (maxsus xat shablonlarini yaratish)

Integratsiya imkoniyatlari

"Kontakt" kollektorlik tizimi keng integratsiya imkoniyatlariga ega, ular orasida tugallangan loyihalarni ajratib ko'rsatish mumkin:
Ma'lumotlarni tekshirish (HF laboratoriyalari)
Avtomatik terish tizimlari (Genesys, AVAYA, Infratel, Infinity, Oktell, Call-O-Call va boshqalar)
Bank ABS tizimi bilan integratsiya qilish
Qo'ng'iroqlarni yozib olish tizimi
SMS -xabarnomalarni ommaviy va yagona tarqatish
Ommaviy pochta jo'natmalari (elektron pochta xabarlari)
Mobil qurilmalardan foydalanish (Android)

Boshqa Yechimlar

Cut Bnl Case Study

StrategyOne

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Masofadan identifikatsiya qilish

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Kredit Berish Tizimi

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

SkyMinder

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Skoring modellari

Batafsil o'qing